Canan Özgen:
"Tüm aktİvİtelerde teknolojİ ve konforu bİr arada sunan oteller öncelİk kazanıyor."
22 yıldan bu yana sektöründe lider bir firma olan LC Waikiki’de çalışan, hayata hep gülümseyerek ve olumlu bakma yaklaşımını içselleştirmiş, iyiyi arayan bir yapım olduğunu söyleyebilirim.
Biri üniversite 2. sınıf, diğeri 8. sınıfa giden iki oğluma annelik yapmak da sevgiyle yaptığım ikinci kariyerim...
Ekibimle birlikte, şirketin yurt içi ve yurtdışındaki konaklama ve toplantılarının, ulaşımının seyahat planını yürütüyoruz. Aktif ve dinamik bir ekip olarak çalışmalarımızı adeta bir turizm ve etkinlik acentesi gibi sürdürüyoruz. Yurt içi ve yurtdışı olmak üzere tüm havayollarının yanı sıra zincir ve butik otellerle çözüm ortağı olarak anlaşmalarımızı yapıyoruz. Tüm şirket çalışanlarının katılımının gerçekleştiği büyük çaplı kurumsal organizasyon süreçlerinin yürütülmesini sağlıyoruz. Ekip olarak şirketimizin hedeflerine ulaşabilmesi amacıyla verimliliği esas alan bir ortamda çalışıyoruz.
LC Waikiki bünyesindeki her birimin bazen önceden planlanan bazen de anlık olarak yurt içinde ya da yurt dışında seyahat, eğitim organizasyonu gibi ihtiyaçları doğabiliyor. Bu durumda personelimizin talebini değerlendirip, programına uygun olarak en kısa sürede ulaşım, konaklama, vize, etkinlik, aktiviteleri kapsayacak şekilde seyahat planını organize ediyoruz.
Müşteri hizmetleri olarak personelin otelcilik konusunda eğitim almasını ve müşteri odaklı çalışan hizmet anlayışının hakim olmasını önemsiyoruz. Fiziki olarak değerlendirmek gerekirse tüm aktivitelerde teknoloji ve konforu bir arada sunan oteller öncelik kazanıyor. Kullanışlı ve ergonomik oda tasarım ve yerleşimleri olan, temizliğe ve hijyene önem veren oda sistematiğine sahip, güvenilir ve kolay ulaşılabilir, kaliteyi benimsemiş oteller ve konaklama hizmeti görmek istiyoruz.
Son zamanlarda İstanbul’daki artan konaklama kapasitesi ve şehrimize katılan, özellikle zincir otellerin uyguladıkları standartların katkısı olduğunu görüyoruz. Bu sayede kaliteli, müşteri odaklı, yenilikçi ve uzmanlaşmış personel ile hizmet anlayışının yükseldiğini düşünüyoruz. Uzman otelcilerle yaptığımız görüşmelerde bazı işletmelerde kurumsallaşma yolculuğunda zaman zaman sıkıntılar yaşandığını gözlemliyoruz. Kalifiye personelin kalıcılığının iyileştirilmesinde en önemli konulardan birisi olan çalışanın sistem bağlılığında, ‘ben’ den ‘biz’e sürecinin desteklenmesi gerektiğini düşünüyoruz. Kalifiye personel sürecinin böylece çözülebileceğini düşünüyoruz. Son dönemlerde hijyen ve kalite kadar farklı teknoloji, sportif etkinlikler, görsel donanım gibi beklentilerde de artış var. Bu alanlara yoğunlaşılarak müşteri memnuniyetini artırmanın yarar sağlayacağı görüşündeyiz.
Ege’nin havasını ve denizini çok seviyorum. Altınoluk’ta yazlığım olmasından dolayı tüm yakın çevreyi seviyorum. Kadırga Koyu ve Sivrice Koyu’nun denizini beğeniyorum. Kısa tatillerimde ise Kaş ve Dalyan vazgeçilmezlerim arasında yer alıyor. Olmazsa olmazım ise memleketim Kapadokya. Her yıl aile ziyaretimde aynı heyecanla gezmekten büyük keyif aldığım masal diyarım... Yeşilin her tonunun var olduğu Karadeniz’i ise en doğusundan başlayarak keşfediyorum. Yolum daha uzun.
LCWAIKIKI’nin Seyahat Planlama ve Organizasyon Departmanı Müdürü Canan Özgen ile markanın etkinlik çalışmalarını ve bu çalışmalara yönelik otellerden beklentilerini konuştuk.
Sayfayı Paylaş